گردهمايي مديران ارشد صنعت ، معدن تجارت با حضور وزير صنعت معدن تجارت در گيلان

گردهمايي مديران ارشد صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت ، استاندار و نمايندگان مجلس و تني چند از مديران ارشد گيلان در سالن الغدير استانداري گيلان برگزار شد .

علي منتظري رئيس صنعت معدن ،تجارت استان گيلان ضمن اشاره به سابقه درخشان استان در حوزه صنعت گفت : گيلان براي چهارمين بار افتخار ميزباني از وزير صنعت معدن تجارت را دارد كه اميدواريم همچون سنوات گذشته براي گيلان پرخير و بركت باشد.

وي با بيان اينكه در دولت تدبير و اميد بالغ بر 25 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري در بخش صنعت با بيش از 650 مورد پروانه سرمايه گذاري انجام شده است افزود: در گيلان با تشكيل كار گروه رفع موانع توليد طرح هاي بزرگي به بهره برداري رسيده است و در حال حاضر بيش از 2 هزار و 600 واحد صنعتي فعال دارد كه در واحدهاي صنعتي مذكور بالغ بر 87 هزار نفر اشتغال وجود دارد.

منتظري تشكيل كارگروه رفع موانع توليد و كارگروه راهكارهاي رونق توليد را از مهمترين دستاوردهاي دولت در حوزه توليد و صنعت دانست و افزود: گيلان در حوزه صنعت اقتصاد پويايي دارد و در خصوص توسعه صنعت در استان گامهاي مثبتي برداشته شده است.

رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت گيلان با اشاره به اينكه گيلان در بحث توليد دارو از استان هاي برتر كشور است اظهار كرد: گيلان بالغ بر 200 واحد فعال در حوزه پوشاك دارد و ضمن دارا بودن ظرفيت هاي گستره معدني، در حوزه هاي مختلف صنعتي و معدني پيشرفت چشمگيري را در چند سال اخير كسب نموده است.

منتظري با اشاره به شاخص هاي مهم استان در بحث كشاورزي ،گردشگري، دارا بودن منطقه آزاد و ظرفيت هاي توسعه صنايع سلولزي و نيروي انساني اعلام كرد: ظرفيت ها و مزيت هاي گسترده گيلان موجب جذب سرمايه گذاري در استان مي شود.

منبع : گردهمايي مديران ارشد صنعت ، معدن تجارت با حضور وزير صنعت معدن تجارت در گيلان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.